torsdag 31 januari 2013

DON'T

Har tittat på en riktigt bra film som hette 

The Perks of Being a Wallflower :) har inte tittat klart än för att nu håller jag på att titta på ESC men finlands bidrag.

Spännande :D
Men ajja har inte bloggat så mycket idag. ://
Men skall nou försöka blogga flera gånger per dag men då det är så svårt att blogga om nåt man inte vet vad man ska blogga om. O.o blev lite tokigt men ni får leva med det ;)

Ikväll så har jag lagat maränger igen, lagat finsk läxan&tittat på film :))
Hrm imorgon ska ni vara säkra på att det inte kommer många inlägg.
Som jag sa i någon inlägge att jag ska kanske till essi imorgon :D
Och då undrar ni säkert vad jag ska göra där? en purmobo i esse ? jaa men jag ska vara med kaverina och vara vid stugo kanske ;) 
Hahahahah.

Nu har jag bestämt att detta inlägget ska vara ganska långt. :D
Okej imorgon så har vi väl lagom kula timmar...
  • Matte
  • gympa
  • finsk
  • modersmål
okej inte så kula xD på gympan så ska vi klättra :S usch jag som nästan inte ens klarar av att klättra ner för en stege ;) Men no ska det väl gå bra :D

Hrm i helg ska jag väl inte göra något speciellt, kanske far på sönda och åker slalom men Paulas familj om det inte är för kallt. :D

Hrm vill att syrran ska laga sig hem någon dag så att vi kan beställa hem kläder och skor <3 
Jag bara älskar skor xD
Omg imorgon så är det fredag :O känns som om det just var fredag ? börjar bli ganska läskigt xD

Ha det braaa <3 
Tumblr_mh8zqbtnt71qz4d4bo1_500_large
Tumblr_mhghmzthi81s4xj6yo1_500_large
:')



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar