måndag 28 januari 2013

DIALEKTUN ER SHIT SÅ NAJS

Tycke no att ja har blivi aktivari ;) 
Och så har bloggläsare stigi väldigt mycki :DD 
Imoro efter skola så ska jag troligen fa till Moa's <3 :') 
Men annos så er he no en ganska jobbian skoldag imoro -.- 
På sönda om int he blir fö kallt så ska jag& Paulas familj fa å åk slalom :')

Och på lörda eller na sånt så ska vi kanske å shopp hejla buntteeen ( kaverina ) rikti najs (Y) 
Men föst måst vi hit nar som kan kör ?
HAHHA
Men nåja nue klocko 22:37 och jag väntar att mamm ska komma upp så får ho si en klänning jag mena köp hejm :') och na skoa&topp :'D Jaaa veeet jaae ganska fäst i internät shopping xD och vanli men tå man byri kan man int slut :'((
He er no uslit...
Kom nu ett inlägg på dialektun men jag tror no att ni fata he mästa!
Men jaaa int har jag väl na mycki mejr ti berätt bara att he er måndag men snart tisdag.
Och så ska jag väl snart byri mårraa me ti sängs så int jag somnar imoro iskola som jag oftast brukar gö xD
Minns ännu tå vi had bige och vi kolla film och jag somna så tå fick jag 3 cp rycke :') och kaverina bara skoda på me xD 
Och så har he händ samma sak på hissa men tå jag var längst fram :')
UNDERBART!!!!
THAT FEELING 
Men hrm har jag na mejr intressant att berätt?
Ska fösök laga en videoblogg snart men ska föst skoda va jag ska tala om ?
Och så tänkt jag ha en frågestund men får si om he blir ov nating talar så stort om he men he blir int ov...;D

Men men har fundera att jag ska möbeler om liti jär i kammarn och ta ut na grejsimåjs så att jag får laga ett hörn till ett foto hörn van jag kan ta na outfit bildre osv så tå mena jag laga vit bakgrund och na sånde starkari lampona jär och tär :D
Men får si om he blir ov na...
 
Men nu ska jag fara så 
Ha det braaaa&gonatt <3 :'D 

Pyrrooo bild men he får dåga nuu xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar