lördag 26 januari 2013

DAGENS INLÄGG

NU är jag hemma ://
Men iallafall en riktigt kul fredag/lördag vid Jéssís :') nu kommer en inlägg om vad vi gjorde osv :D
Okej efter skolan så åkte vi till frissan så att Jéssí skulle få laga pannlugg, och Paulis kom med så att inte det skulle ha blivit så tråkigt :'D
 Jag och Paulis så fick värsta skratt fel då vi tittade på Jéssís Iphone bilder xD
Sen efter att hon var klar så gick vi 1-2 km till uffes, och köpte franska och helkötts hamburgare( Jessi köpte franska jag köpte helkötts hamburgaren ) ;D
Sen så hämtade hennes mamma oss och då for vi till boddeeee och köpte ännu mera chips, karkki och Ben&jerry's.
Sen så kom vi till Jéssís och då började vi packa upp all karkki osv,
efter det så gick vi ut och gå/jogga och frågade om Limpp&Vicki ville komma ut och som sakt så kom de :D
Vi gick runt i byyyi och skrattade osv :')
Sen så gick vi till skola och så märkte vi att det var people i skolan ( åk 5-6 ) så då gick vi runt skolan och knackade på fönstren osv xD
Efter det så började vi gå till Jéssís och då spelade vi L4D2 ( Jéssí, Limpp, vicki& jag ) skypade osv :D
Runt 9 tiden så gick Limpp hem, och efter att han hade gått hem så skrattade vi fjollaaade oss skypade ännu mer osv. :D
Sen runt 12 så gick Vicki hem, och efter att han hade gått så började jag å Jéssí kolla film vi tittade på

  1. From Prada to Nada
  2. Sinister
  3. Dirty deeds 
:D
Och sen så runt halv 6-6 så somnade vi och då vaknade vi runt halv 1 tiden. Inte så mycket mer har vi gjort xD
Men nu idag så då mamm hämtade mig så körde vi till sale och köpte batterier osv för att vi skulle hämta Bocken som hade varit på L@n :))
Men nu så håller jag på att skypa med Jéssí så och snart så ska vi spela :D
Men hadet braaa <3 :D


Purmo väga

Skottttar snön på isin xD

Liiiinnuuusss :D 
Jaaa duu xD

Vicki bocka  ner mig xD
Vicki ti vänster, jag i mitteeen och Limpp ti höger :D
Jéssís nya hår :D( mini Taylor )
Nam nam nam :D
Mums :')
BEN&JERRY'S <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar