fredag 28 december 2012

UNDERLIG INLÄGG XD

Vet faktiskt inte vad jag ska blogga om, men nu kommer en helt random onödig konstig inlägg! :D
Okej var ska jag börja ? xD
Hmmmm imorgon så ska jag typ åka slalom om det inte är för kallt de lovade -20 -.- 
men nåja om det är under -15 så åker jag men jaa.
Om jag bara inte skulle ha glömt överförings sladden så skulle jag kunna lägga upp bilder -.-
Idag är det fredag, känns som om det är måndag -.-
På tisdag så är det nyår! 
Yeeey!
Ska väl sitta här i lappland tills tisdag... :D men nog är det väl chill här!
Jag saknar min gitarr! som nu är där hemma och bara dammmmaaar.
Jag kom just in efter att ha varit ute å gå med hunden och papp, kan säga att det var såååå kallt -23 grader -.- usch. Imorgon så ska vi och bowla om det finns plats! :D (Y)
Tar såklart med kameran om vi åker och bowla.
Nu ska jag bara titta på serier och ta det lugnt! Supernatural here i come! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar