söndag 30 december 2012

HAHAH

Hrm hrm hrm, vet faktiskt inte vad jag ska blogga om ?
Men vill ändå blogga xD så nu kommer en helt random inlägg ;)
Okej imorgon kör vi hemåt mot Purmo YEES :') okej kommer nog att sakna Levi men har varit hit så många gånger och kommer att åka hit jätte många gånger ännu så :))
Och så är det nyår (Y) <3 och som såde btw så var he jo 21 jorde sko ga under men he jo int he, kanske ni har märkt he men entå kunna jo skriv he på bloggen så int ni sko glöm! :DD
Men ajja he kom naliti på dialekt tite men whateveeer.
Hmmm jaa just så, nu jör int jag na mycki jag chattar bara me kaverinnaa <3
Idag så bowla vi men he såg ni kanske i förra inläggi men ändå!
Och efter bowlasi så for jag å mamm ti na soverni butik, he gör vi hejlatin ! :DD
Och så hitta jag en jätte undeli tröjo som er så sööt :') bild tå jag kommer hem.
Och så hitta jag en sånde plåt som he star text på, he star: Please God-if you can't make me thin make my friends fat !!! xD. hahahaahhahaha.


Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar